tirsdag 24. februar 2009

Besøk til helga

På fredag får vi storfint besøk, nemlig min mor og far. Og kanskje min bror. Mamma og pappa har ikke vært her siden i august, og det begynner å bli en stund. Jeg har sett dem siden da altså, har vært hjemme et par ganger. Skulla ønske jeg kunne dra hjem akkurat når jeg ville. Så dere som bor nært foreldrene, NYT det! Det er bestandig godt å komme hjem til sin egen mamma og pappa, egen seng, hjem til det eneste huset som er hjemme. Vil hjem...

Men vi får altså besøk, og jeg gleder meg! Nå må vi rydde litt og ordne plass. For det kan hende Kjetil også kommer, og han skal overnatte her, mens mamma og pappa skal sove på hotell. Etter eget ønske fra begge parter. Håper Kjetil bestemmer seg for å ta turen, selv om han ikke kan bli så lenge. Og mens jeg venter på besøk skal jeg regne medikament og strikke pittelitt.
Har eksamen på torsdag og tror det vil gå bra. Nå derimot skal jeg strikke og se Hotel Cæsar. Det er kos det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar