lørdag 26. september 2009

Trekke om stoler

Under en naustfest i fjorsommer røvet vi et St. Hansbål i fylla. Vi stjal to stoler og en soffa, pluss diverse annet rot. Soffaen er borte, men stolene tok mamma og pappa vare på. Heldigvis! For der er kjempe stilige! Og faktisk gode å sitte i. Fargen er så stygg at den egentlig er stilig, men jeg har ikke så lyst på gammel hippie oransje på stua når den er nyoppusset. Derfor har jeg tatt bilder av stolen og sendt de til ei som kanskje vil trekke de om. Håper virkelig hun vil gjøre det! Om ikke så ender det med at jeg prøver det selv, og da er det ikke sikkert resultatet blir så vellykket.

Her i byen finnes det heldigvis en stoffbutikk. Var innom der en startur, men såg ikke så nøye etter på stoffet, det er ikke så morsomt å ta ut stoff når jeg ikke vet om hun vil gjøre det eller ikke. Neste gang jeg skal dit skal jeg lete litt mer og håper på å finne et stoff som ivaretar den gammeldagse stilen. For nå har jeg så og si bestemt meg for å trekke de om, uansett...



7 kommentarer:

  1. Arti! Kjækkt mæ litt "gammalt nytt" å ikkje bærre nymotens! Æn fer sin egen stil da!:-) Å d aller bæste mæ d, e ætt andre ikkje klara å få tak i likans!;-)

    SvarSlett
  2. Ja, græie ikkje hælt å kaste sa gamle stolænj, så d bli nåkk make-over ;)

    SvarSlett
  3. Tomas sæ attn ska ha 100kr i lønn, sia han bærten :P

    SvarSlett
  4. Haha, hanj kanj få førsterættn på æn tå dæi når dåkkår kjæm ;D

    SvarSlett
  5. han gotar d under tvil :P

    SvarSlett