søndag 19. desember 2010

Juleferie: Min kreative mor

I dag er det barndåp til lille Sander, og jeg skal straks få på meg bunaden. Knipset noen bilder fra stua her hjemme i Bud, som viser at en viss mor er ofte innom på bloggen og at vi ofte skravler på telefonen om hva vi har funnet på nå.





Morsan har rammet inn en brikke av hardangersøm og laget stilleben. I Namsos brukte jeg ei tavle på samme måte, med lys og ei ugle på. Et smart tips som er lov å kopiere ;o)





Jeg tror morsan ble litt misunnelig på trekassa jeg kjøpte hos en samler og har funnet en likens. Nå har nissene okkupert plassen, sammen med lys og servietter.





Her er ett av mange bruktmarkedfunn som er spraylakket. Dette var ei messinglampe, og den så rett og slett ikke ut. Men morsan hadde en plan og tok den med hjem. Etter et par strøk lakk og talgelys i stedet for lyspærer ble den kjempe fin!!
Nå må jeg få på meg fillene, ha en fin dag!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar