fredag 4. mars 2011

Jippi! Salg på Epla!

Jøss, trodde ikke jeg skulle få selge noe på Epla allerede etter en dag! Et par hvite babytøfler er solgt til Moss. Dette var virkelig en hyggelig overraskelse! Gleden over at noen vil kjøpe det jeg har laget, og at det kommer til nytte på beina til en liten krabat, er god å kjenne på. Nå ble jeg inspirert til å strikke mer, og legge ut mer til salg. Har gravd frem litt mer småstrikk som nå er tilgjengelig på Epla, ta en titt! Etterhvert må jeg utvide horisonten på Epla-butikken, venter bare på arbeidslysten til å strikke selburoser igjen. Innviklet selbumønster er det ikke vanskelig å bli lei av etter intensiv vottestrikking, pussig nok *smiler*

GOD HELG!


1 kommentar:

  1. Gratulerer med salg!! Det forstår jeg godt, nydelig håndarbeid!
    Håper dere har en fin fredag, herlig å sitte inne når været er slik :-)

    SvarSlett