tirsdag 8. mars 2011

NATTBORD: Endelig igang!

Dette nattbordet rakk jeg akkurat å kapre før min bror skulle kaste det, og når han ser hvor fint det blir, kommer han til å angre på at han ga det fra seg. Selv om han er meget kry av sitt nåværende nattbord med hjul *smiler* Nattbordet har lenge blitt stående på gjesterommet i vente på tid og arbeidslyst, men på søndag skjedde det. Tenkte jeg skulle male og se 5 mila, men før NRK var ferdig med å intervjue alle tidligere norske skikonger og i det hele tatt fått satt igang Petter'n og gutta, var nattbordet ferdig grunnet og malt. What to do??





Her har jeg rotet frem alt jeg trenger, Shipoline er fremdeles yndlingen! Samt litt annet utstyr som er kjekt å ha. Siden jeg vil bytte håndtakene med knotter må hullene tettes, og akryl var tydeligvis ikke riktig løsning. Hullene er tette, men akrylen "kryper" sammen og hullene har nå blitt små groper. Derfor skal jeg prøve å sparkle hullene i dag, samt få på siste strøk. STAY TUNED :D


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar