søndag 20. mars 2011

Pakke i posten fra Stoff&Stil!!

Tror stasen med å få pakke i posten aldri blekner, og denne uka har jeg fått to pakker! Gode lyspunkt i skriveperioden, og en belønning etter mye arbeid med oppgaven. Siden dette er belønninger underveis lurer jeg på hva som blir premien når oppgaven er levert..? Mamma har luftet ideen om jentetur til Trondheim til sommeren, det er gulroten som frister når dagene er preget av bøker, artikler, litteraturliste, referanser, teori og drøfting. Og det hjelper ;o)





Samme dag som pakken fra Stoff&Stil kom ble dette skjerfet sydd, hadde ikke sjangs til å la disse fine stoffene ligge *smiler* Jeg bestilte lyseblå, sjokoladebrunt og blomstrete stoff i fløyel. Stoffene er litt stive, men etter en runde i vaskemaskina kommer de seg nok. Første modellen ble litt "lang i snippen", tror jeg må prøve meg frem før jeg finner en god mal. Mamma har lagt inn bestilling, så hun får være prøvekanin til modell nr. 2 ;o)





Dette har vært ei aktiv helg, med full fart på dagtid og sofaslakt om kvelden. Uka som kommer blir spennende med mer skriving, veiledning på bacheloroppgaven og ikke minst besøk hjemmefra og verandabygging. Etterhvert kommer det nye steg i Verandaens ABC, nå grubler vi litt på hvordan rekkverk vi skal lage, det er heldigvis en stund til enda. Nå er det tilbake til sofaen og lappeteppet, er i full gang med å hekle en runde sort rundt alle lappene. Ergo, nå er vi oppe i 16 tråder å feste per lapp. Bra jobba, Kristina!

Ha en fin kveld!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar