søndag 27. mars 2011

Verandaens ABC: Sjokolade i solskinn!!

I dag ble verandaen innviet i solskinn med sjokolade, både tobeinte og firbeinte koste seg i sola. Nå drømmer jeg bare om vår og enda mer sol, for da skal verandaen nytes til det fulle. Litt tidlig å dra opp hagemøbler enda, men så snart det blir finere vær og mindre snø skal de opp.




Søskenbarn Hilde etterlyste hvordan det gikk med Verandaens ABC i dag, så jeg har nettopp tøflet ut i onepiece (noe som egentlig ikke er lov, men det er mørkt ute *knis*). Derfor litt dårlig kvalitet på bildene, men dere skjønner hva jeg mente i går. Snakk om forandring utenfor første etasje også! Her kan vi parkere biler under om vinteren, sette sykkelen i andre halvdelen av året, sette opp levegg, et lite kafébord og en stol kanskje... *drømme*





Jeg har gledet meg så mye over veranda og sol og alt det morsomme som følger med, at jeg har helt glemt utearealet vi har fått nede. Siste uken har det kommet mye snø, og det utsetter våren enda noen hakk. I mellomtiden er det bare å lukke øynene og drømme om hengestoler, badminton, grill og vannmelon.

er det Farmen, måtte førstekjempen ta seg en tur hjem...
Ha en fin søndagskveld!


3 kommentarer:

  1. Sjå der ja, så flink dåkkår he vore!! :)) Ser skikkelig bra ut :) Her laaava snøen ned i dag, så det e liiiite som minne om vår og sommer.. men, d bli vel i år å? :)) Åsså du, e d egentlig på nåkkå som helst tidspunkt LOV å gå i onepiece?? hihihi..;)

    SvarSlett
  2. I bære klip att æuen å håååpe på æt d snart bli vår! ;) Hehe, onepiece e så gulle gått ætte æn go dusj oppi sofan, hælst ætte mørkets frembrudd ;p

    SvarSlett
  3. Heheh.. i kjem t å tenke på nåkken onepiece som i såg på name it (altså i barnestørrelse) i vinter, ho som jobba der fortalte at det nylig ha vore ei liiiita gammel dame på rundt 80 år å kjøpt se en, fordi ho syntes dei verka så god å ha te å sparke i om vintern! hihihi..

    SvarSlett