fredag 13. februar 2009

Alle hjerters dag


Da har Sigurd og Isak dratt til Børgefjell og her sitter jeg mutters alene. Og det er egentlig veldig godt. Stille og rolig, kan tusle med det jeg vil. Må prøve og være litt flink å støvsuge også da, ikke bare strikke. I går strikka jeg tomt for garn på tøffel nr 2 til Lene, så jeg må ned på Motestrikk å kjøpe mer garn. Snedig å bo 100m unna en strikkebutikk! Bor egentlig veldig snedig til på mange vis. Innen en radius på 50m har jeg 2 solarium, 1 burgersjappe, 1 bakeri og Spar. Innen en 200m radius har jeg alle butikkene i sentrum, altså 2 kjøpesenter og ei handlegate. Og det er ca 7min å gå til skolen. Very nice!

I dag er det jo alle hjerters dag og jeg har kommet på en kjempe lur gave til Sigurd! Er litt stolt av den... Han er ikke så begeistret for hjertebamser og den slags, det er vi vel egentlig ingen av oss to, så jeg har klekt ut en lur plan. Jeg har kjøpt en gavepose med en søøt sjiraff på og oppi der ligger det 2 pils, FHM, Sørlandschips og melkesjokolade. Det kaller jeg en real kosepose! Kanskje jeg finner noe på Storsenteret senere jeg kan putte oppi. Tror dette er en pakke som faller i smak. Så spørs det om jeg får noe tilbake...? Ha en fin alle hjerters dag!
Snakkes!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar