fredag 13. februar 2009

Vel overstått eksamen

Da var også denne eksamen over. Denne gikk veldig smertefritt og jeg er ganske så sikker på at den ble bestått. Oppgavene var enklere enn jeg trodde så jeg ble ferdig etter en time. Måtte nesten sitte å vente litt til noen andre leverte før meg, litt flaut å levere først. Var veldig heldig med at oppgavene var så enkle med tanke på hva jeg har brukt tiden til i det siste. I går ble jeg sittende med stikking igjen. Var på strikkebutikken Motestrikk i går og kjøpte mønster og garn til Lenes tøfler. Nå er tøffel nr.1 ferdig og klar for toving. De blir kjempe fine, snuppa!

I dag står det tre ting på tapeten: Sy skinnpose, bake kanelsnurrer og dra på swingkurs. Sy skinnpose?? tenker du da. Ja, jeg skal sy en pose av sauskinn for å ha i vogn. Den blir kjempe fin og god. Går på kurs for å lære hvordan det skal gjøres, så i mellom kurskveldene prøver jeg å sy ferdig det vi begynte på. Senere i kveld skal jeg og Sigurd på oppfriskningskurs i swing. Var på kurs første helga i februar, og i kveld kan vi komme dit for å danse og for å få litt hjelp av instruktør om vi lurer på noe. Blir gøy! Men nå er det fram med sauen og nåla!
Snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar