mandag 9. februar 2009

Christine 20år

Nå som jeg er så godt i gang her kan jeg skrive om hva vi gjorde sist fredag, da Christine fylte 2o år. Christine går i klassen min, og har blitt ei god venninne det siste halvåret. Et par dager før den store dagen kom Stine på at vi måtte lage plakater til Christine. Så jeg, Stine og Jorun satte i gang. Stine og Jorun er også gode venninner fra skolen. Vi kjøpte inn gråpapir og tusjer for å lage historiens største og flotteste plakater.

Vi lagde en plakat på ca 3m og en på ca 2. Den største ble hengt opp kl 8 om morgenen den store dagen i underetasjen der jeg bor. Der pusser de opp restauranten, så veggene er dekt av store plater. Veien som går forbi den veggen er en av hovedårene inn til byen, så der passerer det mange i løpet av en dag. Den andre plakaten hengte vi opp på skolen å blåste opp ballonger til pynt. Veldig morsomt, anbefaler dette!

Her er noen bilder av plakatene og bursdagsjenta.



Her er plakaten på restauranten, littt dårlig lys, da bildet ble tatt kl 8...
Og forresten, leiligheta vi bor i er de to vinduene til høyre. Helt til høyre er soverommet, og det andre er kjøkkenet.




Plakat nr. 2 som vi hengte opp på skolen. Dette var det første Christine så når hun kom inn døra.




Bursdagsbarnet Christine.




Her har vi fra venstre: Renate, Christine, Stine the Master Mind og Kristina.
Dette er tatt hos Christine når vi hadde bursdagsselskap.

Snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar