onsdag 11. februar 2009

Eksamen nærmer seg

På fredag, ja, fredag den 13., skal jeg ha eksamen i "Sykepleie og samfunnsvitenskapelige emner". Det vil si at jeg har eksamen i over i morgen og har ikke lest halvparten av pensum. Og det er ikke på grunn av latskap, det er fordi eksamen bygger litt på oppgavene vi har skrevet til nå. Så dette tror jeg skal gå bra! Har fri i dag og i morgen til å lese på eksamen, og det er godt. Skal prøve å bruke dagene godt, men Cubus og H&M er veldig fristende...

Her i Namsos er det heldigvis ikke 10 minus lengre, men rundt 3-4 minus og snø. Skikkelig klart og fint vinter vær! For min del kunne det like godt ha vært 20 pluss... Sigurd har kjøpt seg racerski og er storfornøyd med været, regner med at han skal gå på ski i ettermiddag.

Jeg har fullstendig strikkedilla som vanlig. Aner ikke hvor mange luer, pannebånd, votter, ullabber og babyklær jeg har strikket siden i høst. Det er en god del! Nå strikker jeg ei hvit omslagstrøye fra ei gammel strikkeoppskrift. Neste prosjekt ut er å strikke tøfler til Lene, gleder meg! Fant ei kjempe fin oppskrift og hun ville ha de i lilla og hvit. Så nå skal jeg strikke litt videre på jakka før jeg setter i gang med eksamenslesing.
Snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar