tirsdag 17. februar 2009

Mengde, dose, styrke


Nå har vi begynt med medikamentrekning på skolen. Litt innviklet, men tror det skal går bra bare jeg skjønner cluet. Har vært på skolen og reknet i dag, lærern er gått ut på dato så timene blir ganske treige. Derfor dro jeg og Jorun på Jordbærpikene og spiste mat. Brownies, namnam! Så kom Magnus innom for å få skyss hos Jorun. Da greide han og overtale meg til å strikke dekken til Bork, hunden hans. Det skulle vel ikke så mye til for overtale meg... Så da har jeg enda et prosjekt på gang. Ble ferdig med omslagstrøya på søndag, og den ble N-Y-D-E-L-I-G!

I går var jeg på skinnkurs og posen er kanskje klar for trykking neste mandag. Den blir så god! Har sydd et utall sting, og det gjenstår enda en del. Nå tenkte jeg at jeg skulle sy litt til, før jeg begynner med dekkenet til Bork. Tøflene til Lene er også snart ferdige, skal gjøre de ferdige så jeg kan tove de i vaskemaskinen sammen med dekkenet og et par votter jeg strikket tidligere. Alltid like spennende å tove! Vet aldri hvordan resultatet blir.

Her er noen bilder av trøya. Fiiiine jakken!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar