onsdag 18. februar 2009

Pappa 50 år!

I dag fyller pappa 50 år, har akkurat ringt og gratulert han. Tror han ble litt overrasket over at jeg kom på at han hadde bursdag så tidlig på dagen. Men jeg imponerer stadig! På mandag sendte jeg bursdagsgave hjem, håper den kommer frem til i dag. Inni pakken var det en fin genser, ei skjorte og en stor pose Troika.

Neste helg kommer mamma og pappa på besøk hit, og jeg gleeeeder meg! De ha ikke vært her siden i august, og det har forandret seg litt siden sist. Blitt veldig rotete i vertfall. Jeg må nok ta meg en runde med klut og mopp før de kommer. Neste fredag har jeg også eksamen i medikamentrekning. Noe som viser seg å være veldig enkelt, men man tenker alt for innviklet. Så her gjelder det å ha tunga rett i munnen. Og ligge unna strikketøyet. Nå har jeg gått tom for garn på frakken til Bork også. Ja, jeg har tatt på meg enda et prosjekt. Skal strikke frakk/dekken til Bork, staffen til Magnus. Den blir tøff, den! Men jeg tror jeg må en tur ned på Motestrikk i dag, kjøpe garn til tøffel nr 2. Når jeg er ferdig med tøfflene og frakken har jeg bare 2 prosjekter igjen! Det betyr at jeg kan begynne på noe nytt ;o)


Frakken til Bork er svart i bunnen med rød "fuskepels".


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar