mandag 2. mars 2009

Fridager

Det begynner og nærme seg praksis, og i den forbindelse skal vi ha praktisk test før vi blir sluppet løs på sykehjemmene rundt omkring. Nå har halve klassen øvingsdager på skolen, mens jeg som holder til i den andre halvdelen har fri, og skal jobbe med noen oppgaver hjemme. På skolen skal de øve på de prosedyrene og oppgavene de kan få på testen, jeg skal gjøre det samme neste uke. Neste fredag, altså fredag 13. mars, skal jeg ha testen, og dersom jeg ikke består får jeg ny sjangs, og stryker jeg den også får jeg ikke ut i praksis. Dette må jeg greie med andre ord.

På min første fridag i dag har jeg vært barnepike for tanteungene mine, Even og Erik. De er to tvillinger i en ganske aktiv og morsom alder. Da er det stas å få være tante! Nå skal jeg jobbe med oppgavene før det blir middag. Gleder meg til fredag, ser ut til at det blir kalas her da ;o)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar