tirsdag 3. mars 2009

Skinnposen er ferdig!

Nå er endelig skinnposen ferdig! Gjorde siste finish på kurset i går, altså trykkinga. Og det var nervepirrende saker, mildt sakt. Først skrev jeg på 2009 med en tannpirker, riktig, en tannpirker. Penselen ble for grov for å male linjene fine rundt tallene. Etter det trykte jeg på sauene og de to andre trykkene. Trykkingen var i grunn det værste. Tanken på at en liten dråpe maling på feil sted kunne ødelegge hele mesterverket mitt var skremmende. Heldigvis gikk det kjempe bra, men jeg var litt skjelven. For å få resultatet perfekt gikk jeg over trykkene med tannpirker og maling til slutt.

Så da er posen ferdig, nå skal den lig
ge på stua i 3 uker så malingen blir fiksert, før jeg må impregnere den. Hvor lang tid det går før jeg kan ta den i bruk er heller uvisst. Heldigvis hadde jeg noen rester til overs etter posen, og de skal bli til lue. Den blir fancy den! Gleder meg til neste mandag, for da er det kurs igjen. Skinnfellkurs er absolutt å anbefale!










2 kommentarer:

  1. Oi, den va kjempe fin! Flink du e. Bære ongen som mangla no ;)

    SvarSlett
  2. Takke takk! I e mildt sakt stolt! :D
    Såså, d bli nåkk ikkje mæ d første ;)

    SvarSlett