torsdag 30. april 2009

Sigurd 21 år!

I går fylte Sigurd 21 år, hipp hurra! Vi inviterte familien hans og venner til kaffeslabberas i går ettermiddag. Første pulje var familien til Sigurd, og at det var plass til 12 i leiligheten rundt bord er overraskende. Det er ikke så stort her. Tvillingene var også med, og de hadde pyntet seg med findress. De var kjempe søte! Så ut som små pianister. Senere på kvelden kom Isak, Stine og Christine. Og enda er det igjen mye kake! Så om noen har lyst på kake er det bare å komme.

Til helga kjører vi hjem til Bud. Vi skal i konfirmasjon til søskenbarnet mitt Karoline. Jeg gleder meg til å nyte finværet i hjemme. Mamma ringer og frister med bikinivær på verandaen altfor ofte. Dårlig gjort i grunn. Dersom vi ikke drar i kveld blir det vorspill her og ut på byen senere. Og da får Sigurd skyte banestevne på fredag også. Nå skal jeg på Plantasjen å kjøpe meg verandakasse og på Storsenteret og se etter sommerklær. Ha en fin solskinnsdag!


1 kommentar:

  1. shait!:P
    Gratuler han frå me mæ overstått da!:P
    Hugz and kizzez to Sigurd!

    SvarSlett