lørdag 20. juni 2009

Gla'Laks

På onsdag var Sigurd med Steinar ut og drog laksenot, og for en fangst. Sigurd ringte meg når de kom til land og sa jeg måtte komme en tur og se. Jeg troppet opp og fikk se den største fisken jeg noen gang har sett. De hadde fått 4 som var en del større enn resten, på 10, 13, 13 og 16 kg. Sett på makan. Jeg tok flittig bilder og tenkte Sigurd skulle ta et bilde av meg og storlaksen. Han fikk krestende beskjed om å ta det fort, "dænj e j**** tong!!".




Viktig å få med noe på bilde for å se hvor stor fisken egentlig er. Man tager hva man haver, for eksempel foten min.




To glade lakser! Kapt'n Steinar og den største laksen.

3 kommentarer:

  1. Nicee

    Fine flættå du ha på bilde :P

    SvarSlett
  2. Ræknæ mæ æt du la mærke t d ja ;p
    Lagæ flættå så i fekk ænglehår dagen ætte, vart såå fint ;D

    SvarSlett
  3. Tomas sæ at d e rastaflættå!
    *han flire. høgt*

    SvarSlett