mandag 15. juni 2009

iPod Nano

I mangel av festmusikk, musikk i bilen og på veg til arbeid har jeg kjøpt meg en iPod Nano. Og den kom i posten i dag! Oh happy day! Nå står den i dock'en og blir fylt opp av sanger. Vi er ofte ute og kjører og går fort lei platene i bilen, da blir det snedig å kople på iPoden og ha tilgang på et par tusen sanger. Går også an å legge inn video, noe som blir greit å ha når jeg skal ta bussen hjem om to uker, turen tar jo "bare" 10 timer... Nå må jeg få orden på sangene som er lagret til hulter til bulter på laptopen, og få lagt inn sangene på harddisken. Som for ordens skyld er meget godt organisert.

Kan også meddele at jeg skal på den første seinvakta på Bo og servicesenteret i kveld, det blir spennende! Håper det går bra. Skal høre på musikk hele vegen til og fra, rekker kanskje en sang hver veg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar