torsdag 31. desember 2009

ExtraFilm

Tok noen fine bilder i romjula når jeg og Sigurd gikk en tur langs kyststien. Har så lyst å ha noen bilder her i Namsos fra Bud, det er jo tross alt Kystensperle. Har en funksjon på kameraet som gjør at bildene blir nesten sort-hvit (det har sikkert et fancy navn for de som kan det). Synes de ble stilige og har store planer om å henge de opp i gangen. Gangen er som sakt ferdig nå og veggene er helt tomme. Tenkte derfor å bestille bildene som plakater fra Ekstrafilm.no. Bestilte plakater der av bildene jeg tok ved Namsen, og det ble veldig bra! De bildene henger nå i stua, tre bilder på 50x70.

Så nå er det bare å plukke ut 6 bilder av de jeg tok. Å bestille på extrafilm er enkelt og de leverer raskt, anbefaler de. Rammer finner jeg på Bohus, og da har jeg fine bilder jeg har tatt selv med rammer til en billig penge.




Bilde fra havna i Bud, utsikt mot Bjørnsund bak moloen.



Dette er tatt nederst i gata mi, Skaravegen. Tør påstå at landskapet er litt annerledes (mye finere) i Bud enn i Namsos.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar