tirsdag 27. april 2010

Husker du stolene?

Noen som husker stolene jeg skrev om tidligere? Nå har de vært gjennom en makeover hos svigermor, og forandringen er stor! Jeg bestilte stoff og kantbånd hos Stoff og Stil til en billig penge, samt små spiker og stifter. Å trekke om var visst ikke så vanskelig, hun klipte til biter og spikret de fast og limte båndet over skjøtene. Heldigvis var stolene trekt om fra før, de var grønne under, og da var de oransje bitene gode maler da nytt stoff skulle klippes til. Stolene danner nå "bæstemor-kråæ" der jeg har ting og tang jeg har fått fra mine bestemødre og noen bruktfunn. Neste prosjekt er allerede i gang, skal pusse opp et gammelt nattbord. Dette er gøy!




Mitt første møte med stolene, St. Hans 2008. Sofaen bak var dessverre ødlagt, ellers hadde den nok stått i stua mi nå.



Stolen etter makeover, fant et grovt stoff i en nøytral brunfarge.



Bæstemor-kråæ mi!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar