torsdag 8. juli 2010

Mye lykke i et skap

O'Lykke! I en kjeller hos noen som skal selge huset sitt fant jeg det fineste skapet på lange tider. Det tok meg ikke mange sekundene før jeg bestemte meg for hvor det skulle stå, hvor jeg skal sette konsollbordet som står der nå og hvordan jeg skal male det. Utfordringen er å få det hjem. Heldigvis var damen veldig hyggelig! Etter is og kaffi, brus til barna (les: Kristina) lovte hun meg at jeg skulle få kjøpe skapet dersom kjøperen vi var der sammen med ikke skulle kjøpe huset. Og dersom han kjøper huset skal jeg vertfall kjøpe skapet! En vinn-vinn situasjon til meg. Dette liker vi!





Skapet er nesten som dette, samme farge men uten utskjæringer på dørene.




Dette bildet er lånt fra Fjeldborg. Ingrid har malt arvegodset fra oldemor rosa, om dette skjer på Sjåstadgården er uvisst. Krysser fingrene for at snille damen kommer med et godt tilbud!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar