torsdag 15. juli 2010

Syersken!

Endelig har jeg fått skikkelig dreisen på min flotte Janome symaskin som jeg fikk til bursdagen min i mai. Jeg syr i glidelåser som en Gud, spretter opp gamle klær og forvandler de til kjoler og gjør om duker fra Princess til noe langt mer nyttig. Gjorde ett nytt forsøk på stoffbutikken her i byen, men nå gir jeg meg aldeles over. Det finnes ikke håp der inne. Dog, de har masser av knapper...





For tiden er det 40 % på alle varer på Princess og jeg kjøpte noen duker. De var jo pene og kunne ikke bare ligge der i hyllen. Denne puten ble til av en løper med hvitt felt i hver ende. Med andre ord har jeg et hvitt felt til overs og er på søken etter stoff som passer til puta, da får jeg to pene puter. Det er bare på Kid og Princess jeg finner fine stoffer, ulempen er at alt må sprettes opp og strykes før man kan begynne. Men for nå er det ypperlig, hvor lenge jeg holder ut er en helt annen sak. Jeg har nemlig bestilt mønstre på nett...





Denne veska ble til av to løpere jeg fant på Princess. Jeg er litt stolt, for i veska finnes både for og innerlomme. Mycket bra. Men jeg blir litt sprø av å ikke kunne virkelig starte opp et prosjekt. Noe annet enn enkle vesker og putetrekk. Derfor håper jeg vi kan stikke innom Ikea og Stoff og Stil i Trondheim på tur til Elverum om noen uker. Der har de mye å velge mellom, og langt i fra dystre farger! Siden Sigurd er så snill, regner jeg med det går i boks. Om ikke, havner Sigurd på BilTema imens ;o)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar