tirsdag 31. august 2010

Skytterprinsesse 2010

Jeg er så stolt, så stolt! Følelsen av å være skytterprinsesse er rett og slett HERLIG. Så snart jeg får tilbake pc'n fra verksted, faktisk begge to, skal jeg skrive et innlegg om hvordan det første døgnet som skytterprinsesse var. For det var ville saker, det kan jeg love deg! Nå for tiden har vi lånepc, og tidligere i dag var jeg på pc-klinikken på Elkjøp med et stort smil og uttykte min irritasjon over dem. Tvilsomt at jeg blir tatt på alvor når jeg sier jeg er sur og smiler. "Ja, jeg ser det", sa mannen bare. Nok om det, begge to er sendt inn og kommer forhåpentligvis kjapt tilbake.

Her i huset har vi mange prosjekter på gang, som vanlig. Blant annet kan spraylakking, graving (ja, enda mer), maling og strikking nevnes. Jeg tar bilder etterhvert, og forhåpentligvis kommer innleggene som perler på en snor. Har også planer om flere paller, mobile paller på hjul. Gleder meg til å se Sigurds reaksjon. Ellers tripper jeg rundt og venter på at jeg skal bli "tante"! Min beste- og barndomsveninne skal snart få en liten gutt, en liten prins. Nei, her har vi masse å skrive om. Snakkes!




Det første jeg tenkte når han fikk hatten på hodet var: "Hærregud! Ætn vell ha på se na støgge hattn! Da kjæm dænj på allje bildæ!" Og vips, tipp hvem som fikk dette bildet i mange aviser, blant annet VG....



Her har dere Norges beste kvinnelige skyttere i 2010. Gro, meg og Tove.



Ferien i Elverum fikk en brå endring og ble et helt fantastisk eventyr.

1 kommentar:

  1. Flinka!!:)) Sa innlegga på en snor må i sæ at i gleda me fooole te :D Hihi.. her hæme så HØLJA det ned i dag, å i he bestilt me ei pakke fra stoff og stil og fra panduro mæ store planer om å lage : pyntehjerte, jule-merke-lappa og putå t nysofaen min :D Hipp hurra!

    SvarSlett