mandag 27. september 2010

Dynamitt!!!

Vi har hatt revolusjon i uthuset og det var et helt arbeid i seg selv. Planen var å flytte alt verktøy inn dit, men der var det allerede fullt. Så først måtte vi hive ut og tømme hemsen. Sigurd kravler opp og hiver ned gammelt treverk, mens jeg triller ivrig bort til vedskjulet. Plutselig hører jeg: "Dynamitt!!" og ned fra hemsen kommer ei treplate fykende der det står Grubernes Sprængstoffabriker.




Men hva kan jeg egentlig bruke denne til? Jeg har to av denne og en det står Saucelito Ranch, California på. What to do?







Like etter kom denne fine trekassa som skal få sin misjon som tøffelkasse. Til glede for gjester med kalde føtter.







Verktøyet kom omsider på plass og jeg har fått mitt helt egne rom med blomstrede gardiner og en benk. Der har jeg hageredskap og tulipaner og pioner på overvintring. Å få det egne rommet var nesten som å være lita jente og få seg dukkestue. O'Lykke! Gleder meg allerede til våren, da skal vi lage nye blomsterbed og jeg har planer om nye blomstrete gardiner.

1 kommentar: