tirsdag 26. oktober 2010

Ryddesjau

Dagene fyker avgårde, og i helga gikk det ekstra fort. Jeg har hatt arbeidshelg på sykehuset og jobbet fra fredag til søndag. Sånt blir det lite kreativitet og blogging av. Forhåpentligvis snur pila og peker oppover mot helga, for da kommer storfint besøk! Mor og Far fra Bud ankommer torsdag og skal være her helga. Jeg gleder meg!!





Både mor og far er meget kreative og har bestandig prosjekter på gang. Er ikke rent så sjeldent jeg ringer hjem og må ha hjelp til å finne løsninger på stadig nye innfall og prosjekter. Mamma har lagt inn bestilling på juleverksted til helga, og du skal ikke se bort i fra at konglene kan få fart da. Er jeg riktig så heldig, kommer også denne karen! Han er ofte på farta, så hans ankomst vil i såfall komme like overraskende som sist ;o)





I går kom Anna på besøk og har vært her på husmorsferie, noe jeg synes hun oftere skal spandere på seg. Husmorsferie her i huset går ut på god mat, sjokolade og strikking hele dagen lang. Og siden husmora her i hus også har hatt ferie, dog i eget hjem, har det vært dårlig med rydding og vasking. Så med storfint besøk rett rundt hjørnet må man brette opp ermene, fram med vaskebøtta, vrenge på litt David Guetta og sette i gang. I tro tradisjon må man begynne med det som er morsomst, så Mons, vi skal ut å finne kongler! Og kanskje et ekorn?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar