torsdag 2. desember 2010

Julekasse på hjul!

Nå har jeg endelig skrudd hjulene på trekassene, på Biltema har de det meste. Og denne gangen fikk jeg det til selv! Når palla fikk hjul ble det mye knøling og påfølgende banning, så da tok Sigurd over, for sikkerhets skyld.. Siden bunnen i ene kassa var så tynn måtte vi jukse litt med skiver og diverse så ikke skruene skulle komme igjennom, noe jeg og Mons fiksa lett. Man kan ikke faget før man kan å jukse i det ;o)








Nå har vi julegaver, papir, bånd, kort, tape, saks og hullmaskin i den ene kassen, og blader i den andre. Og jeg kjenner det er fristende å sette hjul på alt jeg har på stua, det er så genialt! Nå triller jeg med meg kassa når jeg skal pakke inn gaver, for det skal jo helst skje midt på stuegulvet som alt annet...








I går kunne den meget hyggelige damen på Bohus fortelle at sofaen vår kommer neste uke, O'Lykke!! Da skal dere få se det røde vidundere i all sin prakt på tur ut. Jeg har prøvd å lure pappa til å ta den med hjem, men den gang ei. Vår kjære sofa går en mørk framtid i møte. Nå må jeg jobbe videre med noen oppgaver som snart skal leveres. Tradisjon tro skal alt gjøres før jul, og det er travle dager. Mons derimot lever det late liv som innekatt og bruker energien på å ta livet av julegavene. Her er han i full aksjon mens jeg prøver å pakke inn, noe som ikke bestandig er så lett...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar