lørdag 8. januar 2011

Et Grått Empire

Lenge leve Kulør! Jeg tok med malingsspannet dit i går, pekte på en plate malt i Grå Harmoni og spurte snille mannen om han kunne gjøre malingen min slik? Og så sannelig, det gjorde han. Han prøvde seg fram, en slomp svart i gangen, helt til jeg sa meg fornøyd. Makan til service! Nå har bordet fått et nytt strøk, og det ble mye bedre. Problemet er bare at jeg får ikke tatt gode bilder for malinga er for blank og lyset dårlig. Men her kommer et før-og-etter bilde. I skrivende stund venter jeg på at muskelmannen skal komme hjem så vi får satt på plass bordet.





Neste utfordring blir stolene. What to do?? Har streifet innom tanken på å trekke de om, men tviler på at det blir noe suksess. Det går jo an å male føttene og kjøpe trekk, og det er nok det som er planen nå... helt til jeg kompletterer min nye samling på 6 spisestuestoler fra ulike brukthandler *smiler*


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar