lørdag 8. januar 2011

Bestemorskapet har blitt hvitt!

Nå er det stille før stormen, bacheloroppgave og praksis venter, og det må utnyttes! Og det var da male-galskapen startet. Bestemorskapet var først ut, jeg hadde tenkt å skeie helt ut å male det mørk rosa eller mosegrønt. Den gang ei, helt hvitt ble det.





Jeg har sett bilder av mange lignende skap, og mange har mye utskjæringer som jeg har misunt. Men når man sitter der med kosten i hånda og er rimelig lei, blir man jammen glad for at det bare var noen kruseduller.





Nå er jeg tom for lerkegreiner (KRISE) og det kan godt hende jeg kjører hjem for å hente flere. Her i nord har jeg ikke sett et snev av lerke, fins det egentlig lerke nord for Dovre?? Søskenbarn Hilde har etter lengre leting funnet et lerketre rett borti svingen, heldiggris. Spørs om Sigurd må bli med meg i skogen en dag, vi kan jo "se etter skogsfugl" (les: lerketre) ;o)


1 kommentar:

  1. Hilde søskenbarn13. januar 2011 kl. 01:47

    Så fint det vart!!:)) Å lykke til i jakten på lerketre.. hihi :)

    SvarSlett