torsdag 20. januar 2011

London Calling!!

Vi er nå i gang med å planlegge en tur til London, og er ute i god tid - mildt sakt. Avreise blir ikke før til høsten, men jeg og min reiseveninne er begge studenter og må ha en belønning å se frem til. I den anledning har jeg kjøpt meg en guidebok - Topp 10 London, og nå gleder jeg meg enda mer!





Denne boken skal jeg kose meg med, krysse av Cath Kidston på kartet, kjøre undergrunn på Tubemap og markere Oxford Street gul med markeringstusj. Ååå, som jeg skal kose meg! *smiler*





Et lurt reisetips! Når man står i butikken og ser på noe fint som koster 13 pund, og man tenker: Ka svart'n va 13 pund ijænn da??, da tar man opp lappen i lommen der det står 1 pund = 9 kr, 2 pund = 18 kr osv. Det er kjempe smart! Den lappen ble godt brukt sist jeg var i London, jeg skrev opp 1-20 pund og hele tiere opp et lite stykke. Lettvint og lurt ;o)





Nå er det travle tider på skolen (er det ikke det bestandig???), og 4 store oppgaver drar meg i hver sin retning. Hodet er fremdeles over vannet, og jeg oppfører meg som en and - Rolig på overflaten, men svømmer som en gal under... Med ny London-bok i hus som må ligge fremme, men kan ikke ligge i veien på bordet, ble et nytt bord født. En av trekassene mine på hjul står på høykant og oppbevarer leste blader inni, og nytt blad og London-bok oppå. Flotte saker! I skrivende stund står elektriker-svoger på spisestuebordet (hang in there - ikke knekk beina, jysk-bordet!!) og det blir lys i familielampa!! Det har jo bare gått 4 måneder siden vi hengte den opp *smiler*





Ha en fin kveld! Og HEIA NORGE!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar