torsdag 12. februar 2009

Strikkedilla!

Uff og uff! Jeg burde så absolutt sitte nedgravd i Helsepersonelloven og Grunnleggende Sykepleie. Men i fanget ligger strikketøyet, ei halvferdig arm til omslagstrøya. Den blir så fin! Og da er det så gøy å strikke. Regner med den er ferdig snart, for jeg har flere prosjekter på gang. I strikkekurven ligger det er halvferdig babyteppe og et påbegynt lappeteppe. Kjekt å ha litt småplukk mellom avanserte oppskrifter. Neste prosjekt ut er lilla og hvite tovete tøfler til Lene. Hun går på folkehøgskole på Sunnmøre og danser dagen lang. Utenom når hun skulle lage makramé smykke til meg. Gleder meg!

Var hos foreldrene til Sigurd i går, og svigermor har virkelig strikkedilla! Hun hadde kjøpt noen nye oppskrifter og jeg forelsket meg helt i en hvit body med grått mønster. Den var så fiin! Så etter tøflene til Lene skal jeg strikke body. Og midt oppi alt strikketøyet har jeg eksamener. Har den første i morgen, og den neste om 2 uker. Her gjelder det å prioritere! Lese til eksamen på formiddag, stikke på ettermidag. Det er iallefall plana...

Her er et bilde av bodyen jeg skal strikke. Håper modellen følger med mønsteret, så skjønn da!



Snakkes!

1 kommentar:

  1. Hei! Du har ikke lyst å scanne mønsteret og sende meg på mail...? Nydelig body!!

    SvarSlett