tirsdag 19. oktober 2010

CATfood

Sist jeg var i Molde fant jeg en kjempe fin boks for kattemat med matskål til. Første tanken var så klart, den vil jeg haaa! Men ikke for 500 kr, det finnes grenser. Derfor har jeg laget en selv. Etter ManTagerHvadManHaver-prinsippet rotet jeg fram litt fra skuffer og skap. Tørrbakelsboksen til Bestemor, sort bengalack, hvit oljemaling, svamp og pensel.




For å få på teksten laget jeg en sjablong av 1 stk ark, tegnet av fra Word dirkete på skjermen og klipt ut. Dette trodde jeg skulle bli fiffige saker, smart triks, Kristina! Den gang ei. Malinga holdt seg ikke innenfor sjablongen på tross av min fantastiske maleteknikk. Mannj****. Derfor ble det litt smørt utover og ingen gjevne kanter. Men egentlig ble det litt stilig og røfft. Kanskje Mons synes det er greit, kanskje det veier litt opp for det faktum at han er en kastrert, puslete, fløtepus?





Uansett, Mons, sånn blir matboksen din en stund. Det er vel innholdet du er interessert i likevel. Eksamen i dag gikk forresten bra. Etter 40 min streifet denne tanken meg: " Ja, Kristina, nå har det gått 40 min av 3 timer og du er ferdig. Det er ingen andre. Enten er du lynende smart, eller litt dum...?" Svaret kommer om 3 uker. Ha en fin dag!


4 kommentarer:

  1. Stiiiiiilig! :D Skrifta vart jo knailltøff!
    Så kreativ du e Kristina! Artiarti å sjå ka du årdne :)

    SvarSlett
  2. ta me eksamen bruke å skje mæ me au... Me e nok bare lynende smart Krissy ;P

    SvarSlett
  3. Taaakk, Gyda! :) Ser ut t æt Mons syns d va grættj ;)

    Phu, d va gått å vete, Lene! Va ræddj i va dænj ænæste ;)

    SvarSlett